2018 m. rugpjūčio 19 d.

Šventinės suknutės sesutėms

Mane vis labiau žavi antrinio daiktų panaudojimo ir perdirbimo idėjos. Turiu kelias dėžes, prikrautas perdirbimui skirtų drabužių, ir kaskart, kai reikia atnaujinti vaikų garderobą (labai noriu ir sau šį tą pasigaminti iš tų atsargų, bet vis neateina eilė :)), pirmiausiai peržiūriu jų turinį, nes galbūt galiu ką nors persiūti :)
Šįkart parodysiu, kaip iš man nebetinkančios suknelės pasiuvau šventinę suknutę vyresnėlei, o po to ją perdariau į dvi suknutes dukrytėms pridėdama kitos medžiagos sijonukus.

siuvimas

Mano suknelė, kurią ruošiausi persiūti, buvo prigludusi ir turėjo sudūrimą ties liemeniu, todėl vientisos suknutės siūti negalėjau, sudūrimas turėjo būti. Neišėjo padaryti nei raukto, nei klostuoto sijonuko, bet mintis prisiūti vien tiesų stačiakampį nepatiko, tad bent vieną klostę priekyje ir porą nugaroje sulanksčiau.

siuvimas

Galutiniu rezultatu nebuvau patenkinta, bet perdarinėjimui nebeturėjau laiko, tad guodžiausi tuo, kad dviems šventės valandoms bus gerai ir taip. Tačiau vėliau vis tiek norėjosi tą suknutės sijoną perdaryti.

siuvimas

Kadangi buvome pakviesti į vestuves ir abiems dukroms reikėjo derančių šventinių suknučių, nusprendžiau tą nevykusį sijonuką nuardyti ir iš jo pagaminti viršutinę suknutės dalį mažajai, o abiejų suknučių sijonukams nupirkti gabalėlį derančios medžiagos. Taip ir padariau. Išėjo štai tokios panašios suknutės sesutėms.

siuvimas
siuvimas
siuvimas
siuvimas

Vyresnėlės suknutę papuošiau dviem kaspinais ant pečių.

siuvimas
siuvimas
siuvimas
siuvimas

O mažosios suknutei prisiuvau tik vieną kaspiną priekyje. Nenorėjau, kad suknutės būtų visiškai vienodos.

siuvimas

Labai smagu, kad vaikai papuošti mano pačios siūtais drabužiais. Žinot, kas smagu dar? Pirmajai šventei vyresnėlės suknutė nekainavo nieko (savo laiko neskaičiuoju), viskas panaudota iš mano suknelės (ir medžiaga, ir pamušalas, ir užtrauktukas), derančio siuvimo siūlo turėjau atsargose. Besiruošdama antrajai šventei pirkau medžiagos gabalėlį sijonukams, vieną užtrauktuką ir ritelę siuvimo siūlo, visa tai man kainavo tik šiek tiek daugiau nei 4€. Argi ne puiku? :)

Ir aš vis svajoju, įsivaizduoju, kaip pasisiūnu drabužių sau :)
---
Pagal OTTOBRE design 6/2013, modelio Nr. 6  - Autumn Roses special-occasion dress