2018 m. vasario 4 d.

Džinsai mylimam vyrui

Buvau pažadėjusi pasiūti vyrui džinsus. Prisikalbėjau dar vasarą, kai jis džiaugėsi mano siūtais šortais. Medžiagą ir užtrauktuką nupirkau jau seniai, turbūt dar tą pačią vasarą, ir laukiau įkvėpimo :)

siuvimas

Kaip tyčia, pamačiau, kad išleistas naujas Ottobre family žurnalas, kuriame pilna iškarpų vyriškiems drabužiams. Čiupau greitai, kol neišpirko, nes dar nebuvau mačiusi tiek vyrams skirtų drabužių vienoje vietoje. Manau, paklausa tokiai prekei turėtų būti. Kai jau turėjau žurnalą, knietėjo išbandyti iš jo kažką, taip ir atėjo eilė šiems džinsams. Dovanų dar ir etiketę gavau. Ačiū :)

siuvimas

Džinsą prieš siūdama išskalbiau, kad vėliau netikėtai nesusitrauktų. Skalbiant medžiaga kai kur šiek tiek pasitrynė, bet nežymiai.
Ilgiausiai krapščiausi su užtrauktuku, mat tik vieną kartą tokį esu siuvus ir tą patį prieš gerą pusmetį. Vėl man labai pagelbėjo filmukas su detalia tokio užtrauktuko siuvimo eiga.

siuvimas
siuvimas

Priekinių kišenių maišeliams panaudojau senus vyro marškinius, kurie buvo atidėti perdirbimui. Jau seniai aš juos buvau nusižiūrėjusi būtent šitam reikalui, puikiai tiko.

siuvimas

Išorėje matomoms siūlėms vietoj kontrastinių naudojau tamsiai mėlynos spalvos siūlus, kišenės be jokių papildomų siūlių ar paraitymų. Nesiuvau mažosios monetų kišenėlės, nes vyrui ji nereikalinga.

siuvimas
siuvimas

Pagal jo pageidavimą šiek tiek kitaip išdėliojau kilpas diržui, dar ir dvi papildomas kilpas pridėjau. Sako, kad taip patogiau.

siuvimas
siuvimas

Neturiu nuotraukų ant savo modelio, bet jam džinsai tiko ir manau, kad patiko. Jau savaitę ėjo su jais į darbą, jokių nusiskundimų nesulaukiau, sakė, kad patogūs. Ir man dėl to labai smagu. Aišku, smagu ir dėl to, kad vyras noriai dėvi mano siūtus drabužius. Planuoju siūti jam dar :)
---
Iškarpa iš OTTOBRE family 7/2017, modelio Nr. 5 - Straight Leg Classics jeans and corduroys