2018 m. rugsėjo 9 d.

Kosmetinukės

Manau, kad sugalvojau neblogą alternatyvą vokams, kai norima padovanoti kuponą, bilietą ar tiesiog pinigų. Tik ne iš karto radau man pačiai patinkantį siuvimo variantą. Galiausiai, pasiuvau nedidukes kosmetines dovanų dviems giminaitėms, kurios, tikiuosi, ras ką į jas susidėti.

siuvimas

Peržiūrėjau nemažai Youtubės filmukų apie įvairių kosmetinių ir panašių krepšelių/maišelių su užtrauktukais siuvimą ir labiausiai man kliūdavusi vieta buvo kraštai prie užtrauktuko galų. Nei viename peržiūrėtame filmuke neatkreipia dėmesio į šią vietą, tiesiog susiūna šonus iš blogosios pusės, išverčia ir tiek, o man svarbu, kad atrodytų dailiai, o ne bet kaip susigarankščiuotų. Nutariau pabandyti vieną pasiūti ir žiūrėti, kas išeis. Iškarpą kosmetinės siuvimui nusipiešiau pagal šio video pradžioje pateikiamą brėžinuką. Kadangi mano pasirinkta medžiagėlė buvo gan plona, ją paklijavau. Gavosi štai tokia.

siuvimas
siuvimas
siuvimas
siuvimas

Nors prie užtrauktuko galų buvau prisiuvusiu medžiagos gabalėlius, tikėdamasi, kad bus gražiau ir geriau, bet visgi tie užtrauktuko galai kosmetinės kampuose man neatrodo gražiai. Sau bus gerai, bet dovanoti tokios nenorėčiau. Ieškojau kitokio sprendimo ir Youtubė man pasiūlė hieroglifais pavadintą video, kuris ir buvo tai, ko aš ieškojau.
Pabandžiau pasiūti vieną bandomają kosmetinukę. Krapštymosi su tais kampukais yra, bet atrodo tikrai tvarkingai ir daug geriau nei pirmasis variantas. Šios juodos medžiagos nepaklijavau, tad ji minkštutė, nelaiko formos, bet ją pasiliksiu sau.

siuvimas

Dovanoms pasiuvau dvi iš kitokios ir paklijuotos medžiagos. Kosmetinukės gan gerai laiko formą ir man pačiai labai patinka.

siūta

Viena iš gėlėto rašto lino/medvilnės audinio su žalsvu pamušalu ir žalsvu užtrauktuku, nes jos gavėja mėgsta žalią spalvą.

siuvimas
siuvimas
siuvimas
siuvimas

O kita iš pilkos raštuotos medvilnės su baltu lininiu pamušalu ir baltu užtrauktuku.

siuvimas
siuvimas
siuvimas
siuvimas

Dėl šio savo sumanymo keisti įprastinį voką dovanoms į kosmetinukes derinau su vyru (dovanos nuo mūsų šeimos, tad reikalas bendras), vėliau parodžiau, kas gavosi. Jam kilo klausimas, kam reikalingos tos atsikišusios auselės šonuose. Parodžiau, kad laikant už vienos iš jų lengviau kosmetinukės užtrauktuką atitraukti, o vėliau apsukus ir laikant už kitos auselės ją užtraukti. Bet vėliau pagalvojau, kad į tas auseles būtų galima įverti kokią nors juostelę ar dirželį ir naudoti tokią kosmetinukę kaip mažutę rankinę ar piniginę. Čia jau priklauso nuo fantazijos ir norų.

siuvimas

Į dovanojamų kosmetinukių vidų įdėjome po popierinį pinigėlį norams įgyvendinti, dukros pieštą atviruką ir perrišome kaspinėliu. Atrodo, kad gimtadienių proga pasveikintoms moterims patiko gauta dovana. Abi pasitikslino, ar jas pasiuvau pati, vadinasi, pavyko gerai :)