2016 m. balandžio 18 d.

Trikotažinės gimtadienio suknelės

Dukrytės gimtadieniui pasiuvau jai ir sau trikotažines sukneles. Pasipuošėm :)

siuvimas

Gaila, kad deramai nepapozavom ir negaliu parodyti nuotraukų "ant modelių", bet geriau jau taip nei nieko, ar ne?
Tai buvo pirmas toks didelis mano siuvimo projektas. Pirmą kartą siuvau ne vaikiško dydžio drabužį (prieš tai esu tik taisiusi keletą drabužių sau) ir pirmą kartą siuvau iš naujo audinio. Nusipirkusi audinį dar kelias dienas, o gal ir savaitę nesiryžau jo karpyti, tik apžiūrėdavau, pamatuodavau pasidarytas iškarpas. Bet jei nesukirpsiu, tai ir nepasiūsiu, tad pradėjau kirpti ir su kiekviena detale buvo drąsiau.
Pačias paprasčiausias turimame žurnale rastas iškarpas koregavau pakeisdama detales pagal savo norus ir galimybes. Ne visas siuvimo procesas vyko sklandžiai. Pasimatavus savo suknelę vis rasdavau ką nors taisomo. Galutinis rezultatas ne visai toks, kokį įsivaizdavau pradžioje, bet esu juo patenkinta.

siuvimas

Suknelę planavau dėvėti su odiniu dirželiu. Kol liemuo buvo paliktas laisvai kristi, susijuosus dirželiu, klostelės pasiskirstydavo labai nevienodai, todėl ties juosmeniu iš vidaus prisiuvau gumą. Manau, kad taip geriau. Bandžiau daryti ir įsiuvus ties liemeniu, bet vaizdas man nepatiko. Labai priglududios suknelės nenorėjau, o laisvesnė su įsiuvais atrodė kažkaip keistai. Aš dar ir nemoku jų tinkamai padaryti.

siuvimas

Įsitikinau, kad vaikams siūti yra daug paprasčiau. Nereikia daugybės matavimų, įsiuvų ir kitokių vargų. Ir atrodo gražiai :)

siuvimas

siuvimas